NESMRTEźNÝ TIEŇ HERNÉHO BIZNISUVidíme ho vade a nevieme sa ho zbavi. Vyahuje sa vdy, keď sa hovorí o brutalite v hrách, spája sa vdy z otvoreným ijúcim svetom vo videohrách, nájdete ho aj v rebríčkoch predajnosti, aj v témach zaoberajúcich sa kopírovaním herných mechanizmov... |
ROZDIEL MEDZI LEGÁLNOU A PIRÁTSKOU VERZIOUOdhaduje sa, e miera pirátstva tu dosahuje hodnotu 80 %! Toto alarmujúce číslo sa vzahuje zväča na PC platformu... |
ČISTOTA ÁNROV ALEBO AKÝ ÁNER JE V DNENEJ DOBE ČISTÝ?
Noisy thoughts
pridané 12.
mája
2007 do blogu spacejunker
Preč sú tie časy, keď jedna hra spôsobila revolúciu, poloila základy nového ánru a ostatní so sklopeným zrakom vykročili po rovnakej ceste a začali ju svojimi stopami rozirova. |
NEDOSTATOK INOVÁCIE ALEBO STRACH Z HIERStačí jeden pohžad na hitparády predajnosti hier a vetko je jasné. Drvivá väčina sú pokračovania úspených sérií a ďaliu tvoria hry postavené na známej licencii. To u dnes nikomu nič nehovorí originalita? |
NAJSLÁVNEJÍ INTALATÉR V RAKÚSKU?!Maskoval sa, skrýval, utekal pred objektívom, na konci vak nemal na výber a musel zapózova pred objektívom. Holt, s fúzatými pánmi nie je iadna sranda. Najslávnejieho intalatéra na svete bolo moné na malú chvížu zazrie... |
SAMOVRAEDNÝ ZÁNIK PC PLATFORMYPri zbenom listovaní magazínu Game Informer som narazil na stĺpec prízvučne nazvaný Pád hrania na PC. Nemôem nesúhlasi s autorom... |
HRÁME ROVNAKÉ HRY?Ciežom dneného článku nie je riei technické problémy, ani recenzova hru, ale poukáza na fakt, e so zvyujúcim výkonovým potenciálom počítača stúpa aj herný záitok. |
POSLEDNÉ VÝKRIKY ZIMY
Freetime
pridané 27.
apríla
2006 do blogu spacejunker
Skromná sada fotiek z posledných dní strávených na naich horách. |
DÁ SA VERI RECENZENTOM?Začína sa čoraz viacej veri tomu, e recenzenti sú predĺenými rukami marketingu. Stávajú sa, rovnako ako hráči, obeami a u nezastávajú úlohu pravých kritikov. Situácia je prakticky identická na celom svete. Komu veri a komu nie? |
BALANSOVANIE NA "HERNEJ" HRANE
Noisy thoughts
pridané 25.
januára
2006 do blogu spacejunker
Kde naozaj končí hra, kde je tá hranica, po prekročení ktorej označenie HRA u nevystihuje podstatu média? Kde sú vymedzené mantinely? |
KONIEC KAMENNÝCH OBCHODOV
Noisy thoughts
pridané 17.
januára
2006 do blogu spacejunker
Zánik kamenných obchodov sa blíi s novou vlnou elektronickej distribúcie. Aká bude budúcnos? |
PRVÝ PRACH NA DONOVALOCH
Freetime
pridané 29.
novembra
2005 do blogu spacejunker
Sobota mala by magická. Predpovede hlásili sneh, mráz, ale to, čo sa dialo u od rána, presiahlo aj nae bujné fantazírovanie. Skoré vstávanie nebol problém, predsa, ide sa na kopec snowboardova. |
V SOBOTU SA OTVÁRA ZIMNÁ SEZÓNA 05/06Snieik sa nám chumelí, zima udrela a teploty sa konečne rozhodli zakotvi na bode mrazu. Človek, ktorí od konca apríla (ja od mája) čakal na zahájenie zimnej sezóny, sa u môe hodi do kžudu. |
STRACH S.R.O. NAJLEPÍ NOČNÝ SPOLOČNÍKVypravme sa tentoraz na malý moment nie za obrazovky monitorov, kde prebiehajú vetky tie krásne interaktívne dobrodrustvá, ale do miestností, v ktorých sedia hráči, teda tam, kde práve sedíte aj vy. Zamerajme sa na najstariu emóciu žudstva strach. |
V ZAJATÍ MAMONU
Noisy thoughts
pridané 15.
októbra
2005 do blogu spacejunker
Pri nedávnom, žahkom upratovaní vlastného archívu som narazil na ozajstné skvosty hernej histórie. Okamite ma prepadla nostalgia pri pohžade na... |
HNEV A INÉ EMÓCIE ZA POČÍTAČOMVentilovanie emócií za monitorom nemusí vdy konči kopancom do skrinky počítača. Čo spôsobuje hnev, dokáe hra poveda hráčovi, komu má adresova nadávky? |
|
NOVÁ GENERÁCIA CELKOM INAKHumbug menom next-gen a celý kolotoč novej generácie v trocha inom svetle. |
|